Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(87)
Forma i typ
Książki
(84)
Proza
(36)
Publikacje dydaktyczne
(22)
Publikacje naukowe
(15)
Publikacje fachowe
(5)
Audiobooki
(2)
Poezja
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(89)
wypożyczone
(6)
nieokreślona
(1)
Placówka
Odd. dla dzieci (Trawiasta)
(46)
Czytelnia (Trawiasta)
(19)
Wyp. 26 (Błękitna)
(2)
Wyp. 25 (Walcownicza)
(1)
Wyp. 47 (Powojowa)
(2)
Wyp. 59 (Korkowa)
(12)
Wyp. 82 (Agrestowa)
(4)
Wyp. 87 (Trawiasta)
(2)
Wyp. 121 (Żegańska)
(6)
Multimedia-ODZ (Trawiasta)
(2)
Autor
Zabdyr Łukasz
(17)
Cieszyńska-Rożek Jagoda (1955- )
(10)
Gruca Magdalena
(8)
Zontek Ewa (ilustrator)
(8)
Cieszyńska Jagoda (1955- )
(7)
Gruca Magdalena. Przygody Fenka
(7)
Cybula Joanna
(6)
Dudzińska Iwona
(5)
Gruca Magdalena (pedagog)
(5)
Cieszyńska Jadwiga (1955- )
(4)
Cieszyńska Jagoda
(4)
Godula Patrycja
(4)
Gałka Dominika
(3)
Gruca Magdalena (pedagog). Przygody Fenka
(3)
Rosolska Ewa
(3)
Jaskula Natalia (1974- )
(2)
Kamler Mikołaj
(2)
Korpiela-Jatkowska Joanna
(2)
Małecki Mirosław
(2)
Niziurski Edmund (1925-2013)
(2)
Ogonowska Agnieszka
(2)
Paul Magdalena
(2)
Rosolska Ewa. Pułapki czasu
(2)
Sobik Monika
(2)
Zagnińska Maria
(2)
Zontek Ewa
(2)
Adamski Tomasz
(1)
Adamus Wiktor
(1)
Antosiewicz Agnieszka
(1)
Babik Wiesław (1956- )
(1)
Bettella Stella Krystyna
(1)
Białek Małgorzata (język polski)
(1)
Bilska Katarzyna (ilustrator)
(1)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(1)
Buck Andrzej (1953- )
(1)
Budrowska Wiesława
(1)
Błach Wiesław (1962- )
(1)
Błaszczyński Tomasz
(1)
Ciaciuch Łukasz (1975- )
(1)
Ciesielka Marta
(1)
Cywińska Anna (ilustrator)
(1)
Dickens Charles (1812-1870)
(1)
Faliszek Krystyna
(1)
Fatyga Anna
(1)
Firlej-Buzon Aneta
(1)
Gorzelańczyk Tomasz
(1)
Grabowska Dorota (1968- )
(1)
Grabowska Dorota (pedagog)
(1)
Gradoń Olga
(1)
Gruca Magdalena (pedagog) Dbam o środowisko
(1)
Gruca Magdalena (pedagog) Przygody Fenka
(1)
Gruca Magdalena (pedagog). Bezpieczeństwo
(1)
Gruca Magdalena (pedagog). Podróże Fenka
(1)
Gruca Magdalena. Dbam o środowisko
(1)
Gryz Przemysław
(1)
Guca Magdalena Przygody Fenka
(1)
Gęborska Marlena
(1)
Jankowska-Szafarska Lucyna
(1)
Jaruga Dariusz
(1)
Jędrzejko Mariusz
(1)
Kara Roman
(1)
Karasowska, Aleksandra
(1)
Klimek-Lewandowska Marta
(1)
Kmieć-Krzewniak Katarzyna (1984- )
(1)
Kociołek Monika
(1)
Kotlarek Dawid (1978- )
(1)
Kotowski Robert
(1)
Kremiec Anna
(1)
Kucharska Nikola
(1)
Kupiec Kamil
(1)
Kutylak-Habdanowicz Agnieszka
(1)
Kędroń Marta
(1)
Leprince de Beaumont Jeanne-Marie (1711-1780)
(1)
Lofting Hugh (1886-1947)
(1)
Ludwiczak Barbara
(1)
Morańska Danuta
(1)
Mroczkowska-Budziak Agnieszka
(1)
Onichimowska Anna (1952- )
(1)
Owieśna Monika
(1)
Paluch-Chrabąszcz Marta
(1)
Pawlas-Czyż Sabina
(1)
Pisarski Roman (1912-1969)
(1)
Piętoń Karolina
(1)
Popiołek Ryszard
(1)
Prus Bolesław (1847-1912)
(1)
Romero Francisco J. (1958- )
(1)
Rosolska Ewa. Tajemnica starego witraża
(1)
Runkiewicz Leonard (1939- )
(1)
Sabak Agnieszka
(1)
Saint-Exupéry Antoine de (1900-1944)
(1)
Sajdera Jolanta
(1)
San Julián O
(1)
Schabowicz Krzysztof
(1)
Seidel Ryszard
(1)
Seweryn Elżbieta
(1)
Sikorska Iwona
(1)
Simonjetz Monika
(1)
Stopka Dorota
(1)
Strzeboński Grzegorz
(1)
Studziński Miłosz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(17)
2010 - 2019
(63)
2000 - 2009
(7)
Okres powstania dzieła
2001-
(56)
1901-2000
(5)
1945-1989
(4)
1801-1900
(3)
1918-1939
(2)
1701-1800
(1)
1939-1945
(1)
2001-1901-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(87)
Język
polski
(85)
Odbiorca
Dzieci
(43)
6-8 lat
(25)
0-5 lat
(16)
Nauczyciele
(9)
Przedszkola
(9)
9-13 lat
(8)
Rodzice
(8)
Nauczanie początkowe
(7)
Młodzież
(5)
Szkoły podstawowe
(5)
14-17 lat
(4)
Klasa 1.
(2)
Klasa 2.
(2)
Klasa 3.
(2)
Gimnazja
(1)
Inżynierzy
(1)
Klasa 6.
(1)
Logopedzi
(1)
Nauczyciele nauczania początkowego
(1)
Nauczyciele przedszkoli
(1)
Psychoterapeuci
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Szkoły średnie
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(37)
Literatura angielska
(2)
Literatura amerykańska
(1)
Literatura francuska
(1)
Temat
Język polski
(17)
Czytanie
(12)
Sylaby
(8)
Wymowa
(8)
Przedszkolaki
(7)
Fenek (postać fikcyjna)
(5)
Bibliotekarstwo
(4)
Literatura dla dzieci
(4)
Przyjaźń
(3)
Uczniowie
(3)
Użytkownicy bibliotek
(3)
Alkoholizm
(2)
Biblioteki publiczne
(2)
Big data
(2)
Czytelnictwo
(2)
Duchy
(2)
Ludzie a zwierzęta
(2)
Miłość
(2)
Ochrona środowiska
(2)
Podróże w czasie
(2)
Poświęcenie (postawa)
(2)
Psychoterapia
(2)
Publikacje dla dzieci
(2)
Tajemnica
(2)
Usługi biblioteczne
(2)
Wakacje
(2)
Zwierzęta
(2)
Środki masowego przekazu
(2)
Afazja dziecięca
(1)
Alkoholicy
(1)
Analiza danych
(1)
Autyzm
(1)
Awans społeczny
(1)
Bajkoterapia
(1)
Bibliolodzy
(1)
Bibliologia
(1)
Biblioteka mobilna
(1)
Bibliotekarze
(1)
Biblioteki
(1)
Biblioteki dla dzieci i młodzieży
(1)
Biblioteki pedagogiczne
(1)
Boże Narodzenie
(1)
Bracia czescy
(1)
Budownictwo
(1)
Budownictwo ekologiczne
(1)
Chorzy na nowotwory
(1)
Chorzy w rodzinie
(1)
Chłopcy
(1)
Dickens, Charles (1812-1870)
(1)
Doktor Dolittle (postać fikcyjna)
(1)
Dzieci
(1)
Dziecko chore
(1)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1)
Dziedzictwo kulturowe
(1)
Edukacja filmowa
(1)
Edukacja medialna
(1)
Femme fatale
(1)
Film
(1)
Franklin (postać fikcyjna)
(1)
Gromadzenie informacji
(1)
Handlowcy
(1)
Historia (przedmiot szkolny)
(1)
Internet
(1)
Jąkanie
(1)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(1)
Język polski (przedmiot szkolny)
(1)
Kamienice
(1)
Kolejarze
(1)
Komunikacja elektroniczna
(1)
Konkurencyjność
(1)
Konstrukcje budowlane DBN
(1)
Korekcja mowy
(1)
Koty
(1)
Kradzież
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Lektura z opracowaniem
(1)
Literatura angielska
(1)
Literatura dla dzieci polska
(1)
Literatura dla młodzieży
(1)
Literatura francuska
(1)
Literatura polska
(1)
Lofting, Hugh (1886-1947)
(1)
Lotnicy
(1)
Magia
(1)
Marginalizacja społeczna
(1)
Mały Książę (postać fikcyjna)
(1)
Metamorfoza postaci
(1)
Mobilna biblioteka
(1)
Mowa
(1)
Mrówki
(1)
Młodzież
(1)
Naród
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauki humanistyczne
(1)
Nauki społeczne
(1)
Onichimowska, Anna (1952- )
(1)
Opieka nad zwierzętami
(1)
Opieka społeczna
(1)
Opiekunowie medyczni
(1)
Temat: dzieło
Adventures of Tom Sawyer
(1)
Christmas carol
(1)
Doctor Dolittle
(1)
Duch starej kamienicy
(1)
Temat: czas
2001-
(16)
1901-2000
(7)
1945-1989
(4)
1989-2000
(3)
1801-1900
(2)
1601-1700
(1)
1701-1800
(1)
1901-1914
(1)
1914-1918
(1)
1918-1939
(1)
1939-1945
(1)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(6)
Bałtyk (morze)
(2)
Leszno (woj. wielkopolskie ; okolice)
(2)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(2)
Świat
(2)
Czechy
(1)
Elbląg (woj. warmińsko-mazurskie)
(1)
Korea Południowa
(1)
Koszalin (woj. zachodniopomorskie)
(1)
Kołobrzeg (woj. zachodniopomorskie)
(1)
Litwa
(1)
Meksyk
(1)
Missisipi (Stany Zjednoczone ; rzeka)
(1)
Missouri (Stany Zjednoczone ; stan)
(1)
Niemcy
(1)
Nysa (woj. opolskie)
(1)
Olsztyn (woj. warmińsko-mazurskie)
(1)
Opolskie, województwo
(1)
Portugalia
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Szczecin (woj. zachodniopomorskie)
(1)
Słowacja
(1)
Województwo lubuskie (1999- )
(1)
Włochy
(1)
Zielona Góra (woj. lubuskie)
(1)
Łańcut (woj. podkarpackie)
(1)
Łódź (woj. łódzkie)
(1)
Łęczyca (woj. łódzkie)
(1)
Świnoujście (woj. zachodniopomorskie)
(1)
Żagań (woj. lubuskie)
(1)
Gatunek
Opowiadania i nowele
(17)
Opracowanie
(16)
Opowiadanie dziecięce polskie
(10)
Materiały pomocnicze
(9)
Ćwiczenia i zadania
(8)
Praca zbiorowa
(6)
Lektura z opracowaniem
(5)
Powieść przygodowa
(5)
Ćwiczenia i zadania do nauczania początkowego
(5)
Monografia
(3)
Powieść
(3)
Publikacja bogato ilustrowana
(3)
Dokumenty dźwiękowe
(2)
Podręcznik
(2)
Powieść obyczajowa
(2)
Scenariusz zajęć
(2)
Wiersze
(2)
Bajki i baśnie
(1)
Książki mówione
(1)
Księga pamiątkowa
(1)
Opowiadanie dziecięce
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Podręczniki
(1)
Poradnik metodyczny
(1)
Poradniki dla nauczycieli
(1)
Powieść angielska
(1)
Publikacje dla dzieci
(1)
Rymowanki
(1)
Słownik
(1)
Słownik wyrazów obcych
(1)
Wydawnictwa dla dzieci
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(19)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(7)
Literaturoznawstwo
(5)
Językoznawstwo
(4)
Psychologia
(4)
Medycyna i zdrowie
(3)
Architektura i budownictwo
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Kultura i sztuka
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Historia
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Nauka i badania
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
87 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I (1 egz.)
Książka
W koszyku
Diagnoza i terapia zaburzeń afatycznych. Cz. 1 / Jagoda Cieszyńska, ; il. Monika Owieśna. - Kraków : Wydawnictwo Edukacyjne, 2009. - [138] k. tabl. luź. : il. (również kolor.) ; 22 cm + e-broszura : 3 s. ; 21 cm.
(Kocham Mówić)
Całość w tece.
Obrazki z podpisami dla logopedów i terapeutów pracujących z osobami z afazją, służą do wstępnej diagnozy zaburzeń komunikacji, oraz do prowadzenia ćwiczeń, których celem jest odbudowywanie systemu językowego. Ilustracje są dostosowane do potrzeb osób dorosłych i przedstawiają prototypowe czasowniki, rzeczowniki i przymiotniki. Są to czasowniki opisujące działanie i przemieszczanie się, w czasie przyszłym, teraźniejszym i przeszłym. Rzeczowniki i przymiotniki zostały użyte w wypowiedziach (w schematach składniowych).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kocham Czytać ; z.27)
Opis wg okładki
Zeszyt 27. to kolejna książeczka z cyklu geograficznego serii logopedycznej „Kocham Czytać”. Jagoda i Janek w czasie kolejnej podróży odwiedzają Niemcy. Ten zeszyt, podobnie jak i kolejne, pomoże dziecku opanować ważne umiejętności – płynnego czytania, zapamiętywania istotnych informacji i przekazywania ich podczas rozmowy. Teksty zawarte w zeszycie pozwolą dziecku na aktywne, samodzielne uczenie się, a ponadto będą okazją do przekazywania sądów, ocen moralnych i postaw etycznych, a więc pozwolą na wprowadzenie elementu wychowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kocham Czytać ; z.17)
Forma i typ
Odbiorca
Przynależność kulturowa
Opis wg okładki
Ze wstępu Autorki : ?Czytanie wyrazów z samogłoskami nosowymi ą i ę jest najtrudniejszym etapem w nauce. Nie tylko dlatego, że wzrokowe zróżnicowanie liter a:ą i e:ę wymaga skupienia uwagi i precyzyjnego przeprowadzania analizy wzrokowej. Dziecko musi zrozumieć, że nie zawsze tak samo odczytuje się taką samą literę. Brak tej zgodności wymaga w początkowym etapie nauki czytania zapamiętanie obrazu (,,wyglądu") zapisanych wyrazów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kocham Czytać ; z.14)
Opis wg okładki
Ze wstępu Autorki : „Prawidłowy zapis głosek zawierających miękkie spółgłoski przysparza pierwszoklasistom wielu problemów. Dzieje się tak dlatego, że uczniom trudno zrozumieć różnice w oznaczeniu zmiękczenia głosek ś, ź, ć, dź, ń za pomocą znaku diakrytycznego „’” (kreseczki nad literą) względnie i. Tak, jak ma to miejsce na przykład w wyrazach ślimak i siano czy ćma i ciastko. Podawanie reguł zapisu nie spełnia swojej funkcji, bowiem dzieci powinny uczyć się czytać na drodze naturalnych połączeń słuchowych i wzrokowych. W Zeszycie 14. zastosowano nieco odmienny schemat niż przy głoskach twardych i zmiękczonych w zeszytach poprzednich. Stosując opozycję – sylaba otwarta: sylaba zamknięta – można pokazać dziecku różnice w zapisie spółgłosek miękkich, przy ich tożsamości audytywnej (percepcji słuchowej). Taki zabieg, oparty na jednoczesnym spostrzeżeniu obu rodzajów zapisu, uruchamia wzrokowe, prawopółkulowe sposoby przetwarzania informacji językowych, ułatwiając zapamiętanie prawidłowych zapisów”.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kocham Czytać ; z.24)
Opis wg okładki
Zeszyt 24. to kolejna książeczka z cyklu geograficznego serii logopedycznej „Kocham Czytać”. Jagoda i Janek w czasie kolejnej podróży docierają do jednego z krajów Ameryki Południowej. Ten zeszyt, podobnie jak i kolejne, pomoże dziecku opanować ważne umiejętności – uczenia się z książek, zapamiętywania istotnych informacji i przekazywania ich podczas rozmowy. Teksty zawarte w zeszycie pozwolą dziecku na aktywne, samodzielne uczenie się, a ponadto będą okazją do przekazywania sądów, ocen moralnych i postaw etycznych, a więc pozwolą na wprowadzenie elementu wychowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kocham Czytać ; z. 3)
Opis według okładki
Na okładce: Nauka czytania symultaniczno sekwencyjna
Zeszyt trzeci wprowadza spółgłoski P i M. Aby ułatwić dziecku zapamiętanie obrazu graficznego spółgłosek zeszyt zawiera odpowiedni materiał ilustracyjny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kocham Czytać ; z.8)
Opis według okładki
Na okładce: Nauka czytania symultaniczno sekwencyjna
Oto ósmy już zeszyt z serii „Kocham Czytać”. Wprowadzane tutaj głoski k i g są często zastępowane przez łatwiejsze do wymówienia t i d. Czytanie sylab zbudowanych z tych spółgłosek jest więc doskonałym ćwiczeniem logopedycznym. Przestrzenność tych liter sprawia wielu dzieciom, będącym u progu nauki czytania, spore kłopoty. Dlatego tak ważne jest połączenie nauki ich odczytywania z przekazem emocjonalnym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kocham Czytać ; z.9)
Opis według okładki
Na okładce: Nauka czytania symultaniczno sekwencyjna
W dziewiątym zeszycie serii „Kocham Czytać” nauka czytania przebiega podobnie jak w poprzednich książeczkach. Czytanie sylab zbudowanych ze spółgłosek j i n nie jest dla dzieci łatwym zadaniem. Litera n jest podobna do m, a j jest lustrzanym odbiciem l. Odczytywanie wyrazów z tymi literami sprawia dzieciom trudność, dlatego tak istotne są informacje przekazywane przez osobę dorosłą.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kocham Czytać ; z.12)
Opis według okładki
Na okładce: Nauka czytania symultaniczno sekwencyjna
W kolejnej książeczce pojawiają się nowe sylaby z ł i ch. Są w niej stałe i znane już dobrze dziecku elementy: biedronki, pszczółki, babki z piasku, Janek i Jagoda itd. Tradycyjnie, pod koniec zeszytu, Autorka proponuje samodzielne czytanie słów i zdań z nowo poznanymi literami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kocham Czytać ; z.13)
Opis według okładki
Na okładce: Nauka czytania symultaniczno sekwencyjna
W kolejnej książeczce pojawiają się nowe sylaby z cz i dż. Tradycyjnie już, pod koniec zeszytu, Autorka proponuje samodzielne czytanie słów i zdań z nowo poznanymi literami. Oglądając z dzieckiem obrazki, ma się także doskonałą okazję do przekazywania wiadomości o otaczającym świecie. Można wówczas bez nadmiernego dydaktyzmu mówić o tym co dobre a co złe, dając małemu czytelnikowi podstawy etyki, ucząc go empatii i życzliwości dla ludzi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kocham Czytać ; z.15)
Opis według okładki
Na okładce: Nauka czytania symultaniczno sekwencyjna
Ze wstępu Autorki: „W wyrazach takich jak ćma i ciastko czy dźwig i dziadzio podawanie reguł zapisu nie spełnia swojej funkcji, bowiem dzieci powinny uczyć się czytać na drodze naturalnych połączeń słuchowych i wzrokowych. Chodzi bowiem o to, by dziecko nie przywoływało reguły podczas czytania i pisania, ale wykonywało te czynności automatycznie. Wówczas możliwe będzie odczytywanie sensu, czyli czytanie ze zrozumieniem. Czytając dziecku sylaby, należy zwiększyć natężenie głosu podczas realizacji spółgłosek tak, aby dziecko zwróciło uwagę na jednakowe brzmienie głosek”.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kocham Czytać ; z 48)
Opis wg okł.
Ze wstępu Autorki: „Zeszyt 22. to piąta książeczka z cyklu geograficznego serii logopedycznej „Kocham Czytać”. Dzięki niej dzieci będą miały okazję doskonalić umiejętność czytania oraz poznać nowe słownictwo i reguły gramatyczne. Teksty zawarte w zeszycie pozwolą dziecku na aktywne, samodzielne uczenie się, a ponadto będą okazją do przekazywania sądów, ocen moralnych i postaw etycznych, a więc pozwolą na wprowadzenie elementu wychowania”.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kocham Czytać : seria logopedyczna ; z. 41)
Opis według okładki. Tekst także na stronie 2. i 3. okładki.
Na okładce: Symultaniczno - sekwencyjna nauka czytania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kocham Czytać : seria logopedyczna ; z. 44)
Opis wg okładki. Tekst także na stronie 2. i 3. okładki.
Na okładce: Symultaniczno - sekwencyjna nauka czytania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jagoda i Janek w Nysie i Opolu / Jagoda Cieszyńska ; [ilustracje Łukasz Zabdyr]. - Kraków : Wydawnictwo Edukacyjne, 2017. - II, 20, [1] strona : ilustracje kolorowe ; 20 cm.
(Kocham Czytać ; z. 46)
Opis wg okładki. Tekst także na stronie 2. i 3. okładki.
Na okładce: Symultaniczno - sekwencyjna nauka czytania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kocham Czytać : seria logopedyczna ; z. 43)
Opis wg okładki. Tekst także na stronie 2. i 3. okładki.
Na okładce: Symultaniczno - sekwencyjna nauka czytania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej